nyss hemkommen


från mamma, gissa vad vi gjorde där?
Spelade anden i glaset ;)
Skit kul, dock var anden norrbagge så hon fattade inte alla frågor.
Men imorgon gör vi ett nytt försök :)

Det var jonnys första gång och han tittade ju extra mycket på allas fingrar så att det inte
var någon som flyttade glaset. Till slut insåg han att det inte var någon och
han är riktigt nöjd med kvällen!

Måste komma på några bra frågor tills imorgon. Om hur många barn jag ska få
och om vi kommer att köpa en villa och så :)
Ska bli skit kul!

Nu ska vi/ JONNY göra en riktigt sen middag :P
Leah vill inte sova så hon ligger nakenfis i sängen och pratar och har sig haha
Själv ska man tvätta bort sminket, byta tampong (ja min första mens sen förlossningen
har kommit.. PÅ NYÅRSAFTON kom den) .. Blöder fan nästan lika mycket som jag gjorde
efter förlossningen. Byter varannan timma för den är full.. Hopplöst..
Ska gå och ta itu med Leah nu som dragit filten över huvudet .. SUCK..

TJINGELING!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Jag tycker att du har en riktigt nice blogg! Har du tid så slå även ett öga på min :).

2011-07-11 @ 05:14:14
URL: http://gravidforsakring.net

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0