kort inlägg


då lillan piper.. Hon vaknade precis när jag skulle börja skriva.
Hon hade nog en mardröm då hon vaknade mitt från ingenstans & började gråta.
Nu piper hon bara så det är nog matdags.

Ska förresten skriva en lista i veckan så jag får igång henne på ordentliga
rutiner. Nu har det varit mycket runt omkring med jul & nyår så det har blivit lite struligt.

Håller också på att fixar min andra blogg, går dock VÄLDIGT SEGT
men I´m getting there.
Tänkte beställa en men ändrade mig då jag snabbt tröttnar på min blogg vill jag gärna kunna
göra om den hur jag vill och det går ju inte om jag har en färdig design.
För komplicerat helt enkelt.

Nee ni, ska ge lillan lite käk nu och skicka ut jonny med hunden då det är dags att gå ut för honom.
Ikväll när lillan sover ska jag försöka hinna med den nya bloggen lite så designen blir klar
någongång. Ska bli skönt att påbörja något nytt.
Vi har ju köpt en ordentlig digital kamera nu så mycket bilder kommer synas i den bloggen
och är vi ute någonting så blir det mobilblogga som gäller ;)
Så det kommer hela tiden vara uppdateringar :)

Nee, mata lillan var det.. Vi hörs lite senare kanske :)

TJINGELING!




Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0