nu får det vara nog


har nog blåmärken över hela insidan tror jag haha
Inte för att Skrutten rör på sig hemskt mycket men när h*n gör det så gör det så hemskt ONT, det
är sånna här långsamma rörelser som gör ont..
Plus att jag har värk längst ner i ryggen och ibland går det över till framsidan..
Det gör ondare när jag går eller rör på mig.. nej usch..

Sammandragningarna är helt ok. Känner knappt av dom :P

Har nyss ätit lite "mat" . Fick bli pizza baguetter (4 st hihi) och Päron Festis till det :)
Vill bara slänga mig i ett bad eller i en dusch och sova sen..
MEN jag måste ut med jycken.. Eller så kan han nog vänta till älsk kommer..
När var jag ute med honom sist ... Hmm... vid 4 tiden ..
Nee, då kan han vänta :) han bajsade och kissade sist så det är nog lugnt hehe

Var ju dessutom ändå ute ett tag med honom så han klarar sig till gubben min kommer hem!

Nee, bad eller dusch :S Beslutsångest .. :S

Äsch, blir nog ett snabb bad då :P haha

Nej, nu får ni ha det så bra.. Måste gå och lägga mig i ett bad eller sitta ner och ta en varmdusch
och sen krypa ner!

Tjingeling!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0