Lugn dag


då jag har ont av och till.. Satans förvärkar..
Och det gör så himla ont när min underbara Bebbe rör på sig och gräver ner huvudet allt djupare
ner.. Fastän Ulla sa att barnet redan låg väldigt lååångt nere så känns det som att det är en bit kvar
så mycket som lillen trycker sig ner.. Det är inte sådär jätte skönt kan jag ju lova ;)

Men snart är mitt mirakel här och då kommer allt vara värt det!
Jag kan ju fortfarande gå och röra mig trots smärtan,vilket jag gör för att jag tycker det är
onödigt att bara ligga och tycka synd om mig själv .. Nytta måste man göra..

Kom nyss upp från mor min.
Det bjöds på kaffe och till sällskap hade jag Mamma, Lilla syster yster MinMin & hennes Gubbe Ronny
samt lille brorsan Gerpa som också var där med sin vovve Haley.
Fullt hus & full fast på jyckarna hehe som vanligt.
Men är dock lite stolt över Bailey .. Han är rätt mesig utav sig och låter lätt andra hundar trycka ner
honom inklusive valpar.. Men nu så har han börja morra och säga ifrån. Haley lyssnar visserligen
inte, men hon är valp så Bailey får lära sig att säga till på skarpen.
MEN det är på god väg, och han har börjat iaf ;)

Älsk jobbar till 22 ikväll så han är redan på arbetet.
Får se om jag kanske beställer hem lite donken mat ikväll ;)
Orkar inte laga mat idag .. Till lunch åt jag laxbullar(smakade skit, så gav det till Bailey)
och några mackor. Till "middag" blir det nog pyttipanna eller något sånt..
Äter jag där vid 17 så är jag lagom hungrig till när älsk slutar och då blir det donken hehe
Måste ju planera ;)

BTW så är BB väskan halvpackad nu :)
Ska tvätta upp lite mer bebis kläder men annars så är väskan packad :)
Bättre halvpackad än inte packad alls säger jag haha

Just nu letar jag efter nått vettigt att se på TV .. No luck so far ^^
Ska bränna 2 skivor till mig själv.
En med Elvis och lite låtar från Greese, en feel good skiva dvs hehe
och sen en skiva med något annat på haha..

Nej, Min vovve är trött och det är jag med kan jag ju säga..
Mitt lilla hjärta i magen har hicka igen hihi

HA en fortsatt bra dag hjärtefolk :)

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Anonym

va fin din blogg har blivit =) Måste ta itu me min också :( Och jag är ledsen om jag sårade dig me mitt inlägg. Det kom ut fel. Förlåt?

2009-09-26 @ 17:28:06
Postat av: Anonym

va fin din blogg har blivit =) Måste ta itu me min också :( Och jag är ledsen om jag sårade dig me mitt inlägg. Det kom ut fel. Förlåt?

2009-09-26 @ 17:28:23

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0