hos mamma

sitter man nu, snett i fåtöljen med en hund vilandes på min tjockis mage haha
Haley är en riktig jävla knähund. Älskar närhet och vill hela tiden vara med.
Det är rätt mysigt men ibland kan det bli för mycket ^^


Brors är här och vi har nyss fikat lite granna och nu sitter jag här medans han ligger på golvet
och kikar på top model australia.

Var inne på Beccas blogg och blev lite förvånad över hur lik den var min ^^
Jag som alltid fick höra att det inte var snyggt med genomskinligt ?

Anyway...
Hon får mer än gärna ha det så, jag tycker det är fint, annars skulle jag ju ändrat min
blogg för länge sen. Det är få som har det som jag så det gör det hela mer unikt liksom :)

Älsk är på jobbet och slutar strax efter 21 ikväll & då ska han köpa med sig KEBAB!
MUMMA! :)

Annars händer det inte så mycket, ska hem snart och fortsätta spela på vårat nyinköpta
spel. Guitar Hero 5 ;)

Ringde BM idag för att kolla min krämpor och så..
Fick till svar att jag har bäcken problem.
Skulle ta det så lugnt som jag bara kunde eftersom det är i slutet nu så ska jag
vila så mycket som möjligt och ta alvedon..

OCH jag som ville röra på mig mycket så att ungen kommer någongång  haha
SKET SIG :P

Nej, men får helt enkelt sakta ner lite på tempot och försöka ta det lugn och vila.

Dags att kolla smset jag fick för typ 30 min sen .. Kanske är viktigt?
haha

Skriver ikväll :)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har aldrig tyckt att genomskinlig bakgrund är fult =O Haha. Har velat haft det i flera månader. Tycker att din blogg är skitfin =)

2009-09-30 @ 18:33:25
Postat av: Anonym

Haha, är det sant?? :O Tycker mönstret är skitfint men fan inte på gardiner =S Haha. Kan byta om du vill? Inte mig emot.

2009-10-01 @ 09:58:20

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0