HATA järntabletter!


Jag tror det är dom som gjorde att jag mådde piss sist och blev öm och var tvungen att åka in..
Tog nämligen en sån samma dag som jag varit hos ulla.. Men bara en ..
Igår tog jag en till och idag mår jag lika piss ..
Kan inte gå på toaletten, när jag försökte skita så kräktes jag upp hela frukosten..
En sån där jobbig kräkstund som vandrade upp och ner ett par gånger innan det kom upp
i hemska typ host attacker.. USCHA!
Lyckades skita lite grann iaf, efter att ha kämpat sen kl 9 imorse..

Har en ilande värk i ryggen och bebben trycker och har sig..
uscha, idag är ingen bra dag.
Tänker på lunch som jag måste få i mig men vill bara kräkas igen ..

Natten var inte rolig heller.
Gick och lade mig efter ett varmt bad, gick bra. Somnade in halvt som halvt då jag hade små ont.
Vaknade vid 3 utav att älsk skulle komma & lägga sig, hade svin ont så gick in i en varm dusch.
Kom ut, tog en cigg och PANG så var smärtan tillbaka..
Fixade ett glas panodil drack hälften och tog en lång varm dusch igen.
Kom ut, drack den andra halvan och la mig i sängen och tog lite lotion och masserade magen.
Hjälpte inte ^^

Somnade in runt 7 tiden imorse, halvt som halvt och vaknade vid 9.. Jippi ^^
Och mådde såhär .. GREAT !

Inte min dag idag..

Skulle ju vara lycklig idag, vi vann ju matchen.
Men nej, usch...

Nu ska jag försöka få i mig lite nudlar och försöka vänta ut smärtan..
Tar inte panodil om det inte gör riktigt riktigt ont .. Eller om jag inte orkar kämpa emot smärtan,
tex när jag ska sova.. Då vill jag sova och inte ha ont!

Ha det1

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0