BM besöket idag


gick precis som alla andra gånger. Toppen.. Allt ser skit bra ut som vanligt..
Så bra att jag slipper gå varje vecka.. Ska gå igen om 2 veckor och då kommer jag ju vara i v 37 ..
Shit vad tiden går fort..
På onsdag går jag in i en ny vecka.. IGEN.. 36 ..
33 dagar kvar till BF.. Skrämmande tanke hihi..

I helgen så är älsk ledig.. Och nej, han har fortfarande inte fått tummen ur arslet och hjälpt
till hemma.. Men i helgen ska det bli av om jag så ska tvinga honom ..

Sen jobbar han mån,tis och sen ledig igen på ons då vi ska på förlossningskursen på HS.
Sen jobbar han tors,fre och är ledig helgen igen!
Så himla skönt!!

Tycker om att ha någon att äta middag med och spela lite yatzy innan jag sover.
Ha någon som spelar krigs spel på PS3 så jag kan sova..

Hur som helst så närmar sig Den stora dagen med stormsteg.
Vi ska hämta resterande utav vagn delarna i helgen men annars har vi komplett barn utrustning hemma.
Till och med bärsele :)

Försökte nyss få i mig lite mat men några kycklingbitar senare och jag kräktes.. Så icke sa nicke..
Mitt illamående är tillbaka, likaså min yrsel.. Trycket mellan benen och smärtan gör det inte lättare..
Men det är inte långt kvar så .. Lite till kan jag nog tåla.

Mina ögon går snart i kors..
Ska ta en varm dusch & sen är det nog natti natti för mig.
Skulle gått ner till syster & spela Yatzy och UNO men ..
Det blir nog en annan kväll..
Har börjat få huvudvärk som kommer och går om dagarna.. Och just nu är den inte nådig..

Nee, ha en fortsatt trevlig kväll & till er som dricker ÖL, ta en till mig med ..

PoK

Kommentarer
Postat av: Tine

Tjohoo igen (:

Vi har en Teutonia Vagn, begagnad. Tänkte spara till en sittvagn sen när det är akuellt. Vagnar är så jävla dyrt :P Sitter varje dag på blocket och bara suktar efter att köpa en ny ;)



Jag skulle väl rekomendera att få på förossningskursen. Om man känner att man inte alls vet vad man pysslar med. Jag trodde båda gångerna jag skulle veta exakt vad jag gjorde. Med dottern fick jag panik för jag kunde inte konrtollera min kropp. Nu med sonen tog det en stund sen fick jag kontroll över det och det slutade bra och jag lyckades andas igenom hela fölrossningen utan bedövning.



Joo klart vi måste ses. Sa det till niklas också =)

2009-09-11 @ 21:53:48
URL: http://frallanochvi.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0