ÄR SÅ GLAD!!


Varför är jag så himla glad?

JOTEX HAR KOMMIT MED SINA JULSAKER :)
ÄNTLIGEN!!!!


Har hittat gardiner jag ska beställa, en julsak att hänga på dörren och några skålar hittills :)
Så jäkla lycklig!!

I övrigt så väntar jag på gubben, vi ska ner till mamma, hämta Haley och ta med henne
och Bailey ut på en långis :) Ska bli skönt att få komma ut :)

Ska passa på att stoppa in lite tvätt i mammas maskin också när vi kommer tillbaka.
Lagom till när vi är tillbaka så kommer min lilla syster yster.
Håller tummarna för henne då hon ska på sin allra första Gyn undersökning idag ..
Lite småläskigt tycker jag .. Och ändå är det inte jag ska gå .. :P
Jag tycker inte om gyn undersökningar. Obekvämt..
Instrumenten är trubbiga och kalla och ibland har dom för mycket glidmedel..
Men annars så är det ingen fara :P
Ska bli kul att höra hur hon tyckte att det var och ifall det gick bra.

Har nyss ätit en apelsin och det var inte populärt för min mage :S

Nej, ska ta min lyckliga attityd och borsta håret och fixa mig så jag är klar.
Gubben kommer hem snart (hoppas jag ^^)

Men ha en fortsatt trevlig dag så skriver jag säkert imorgon eller ikväll :)



Tjingeling!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0