lånade en film


av mammsen som jag såg att hon hade hemma.. En film jag LETAT efter på
Tankafett men det har inte gått att ladda ner.. Eller var det så att jag inte hade tålamod att vänta
på den :S Något utav det var det iaf MEN nu är den här!!!!

Den underbara, roliga, skojsiga, charmiga, sköna klassikern!!!

ARISTOCATS!!!!




Så nu ska jag ta mina påsar med chips, ostbågar och jordnötsringar och min choklad kaka
och bara NJUUUUUTA en stund innan det är dags att gå ut med vovvarna igen och
städa lite granna.

BM sa ju att jag skulle vila, och lata mig framför denna film med "lite" gott vid sidan om..
DET ÄR GREJER!!!


Vi hörs nog en sväng senare igen..

B, vad tycker du om min bakgrund nu?

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blev jätte fint =) Jag har också bytt bakgrund men vill ha nåt mer höst-aktigt men vill ju inte härma dig. Hehe.

2009-10-01 @ 12:03:53
Postat av: Anonym

Jag tror också dom flesta ser skillnad =) Hehe.

Ja men visst. Städ, bloggdesign och filmtittande är vårt liv. Det är lite sorgligt. Haha. Vi är nog ganska patetiska :P Är aristcats bra då? Jag kollar på how I met your mother nu, ska diska upp min lunch och sen bädda sängen innan jag kryper upp i soffan och kollar på dirty dancing 2. Kanske tar ett bad innan, fryser som bara den :) Haha.

2009-10-01 @ 12:43:57
Postat av: Anonym

Jag har inte sett den sen jag va jätte liten, skulle också vilja se den :) Btw, kan inte du bränna lejonkungen 2 till mig? Och kanske anastasia? Är lika svart ute hos er som hos mig? hehe. Kolsvart på himlen och kom en skur, tror det blir åska :(

2009-10-01 @ 13:25:33
URL: http://bekizzens.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0