är hos mamma

och väntar på att sussie ska logga in .. 16 sa vi men ingen grek.. Suck..
Har nyss fikat med bror min och hört honom skryta om sin bil..
Min lillebror Gerpa ni vet, som inte har något körkort än ^^
Dagens ungdomar tänker ju med fel ände ibland..
Vill så mycket på samma gång ..

Hur som helst så har jag en jycke bakom mig .. väldigt tätt intill mig..
Yes, Haley .. Knähunden nr 1..

Så.. 7 dagar kvar till BF.. Inte den 10de eller 14de (då BF är) så är jag nöjd..
Kan som sagt inte missa ett VM kval!
Sist jag tittade på Fotboll så tog jag i för mycket ..
Fick sånna hemska sammandragningar :P
Så vem vet, kanske stressar upp mig själv så mycket pålördag att ungen kommer då iaf hehe
Tar ju i rätt mycket när jag tittar på Fotboll..

Och på lördag är det ju värst ..
Det är ju vinna eller försvinna.. Mot DANMARK!!!!!!!!!!!!!! 
Så då kommer jag nog skrika, stressa upp mig och vara allmänt störd..
Och Bailey lär gömma sig i hallen :P Stackars vovve.. Han hatar när
matte tittar på fotboll stackaren :S

Anyway, kvart i 7 ska jag möta upp älsk och åka med han tills han slutar
så ska vi storhandla direkt.
Det måste göras, med eller utan självscanning.. *suck*

Nej, nu ska jag väl bara sitta här ett tag, vänta på huttie och sen dra hem o fixa mig
när det börjar närma sig.. Har dock ingen jacka som jag kan stänga så kommer
ju frysa gumpen av mig ute :S Blåser ju så hemskt!
But I love Autum anyway ;)

Hare bra sålänge!

Tjingeling!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0