Today


har vi tagit det lugnt :)
Gick ner till mamma när lillan vaknat och fikade och efter hon käkat och blivit bytt
på så tog vi en sväng med vovvarna ner till ängarna och lekte :) Klockan var väl runt
16.30 då och redan kolsvart ute.. Vintern är farligt nära nu :S
Så här kan det iaf se ut när Bailey & Haley busar med Älsk ute mitt i mörkret

(klicka för att se större bild)
     

Sen så gick vi hem & lagade mat :) Hemmagjord köttfärsås var vad älsk ville ha och det blev det :)
Jag åt lite grann, var inte så sugen.. Kan fortfarande bara äta små portioner åt gången..
Jätte jobbigt.. För jag blir mätt cp fort och sen hungrig igen inom 2 timmar.. :(
Anyway ..

Syster yster MinMin var också hos mor min, helt slapp & lat haha

(klicka för att se större bild)
      

Sen efter maten gick vi ut igen för att Bailey skulle få leka av sig med Ronja, Jeanettes hund
men det gick inge bra då Älsk hade tagit med sig leversnittar till Bailey.. Så han var ju en svans
runt Jonny HAHA, för upptagen för att leka.. Suck.. Next time ;)

Nu är vi iaf hemma igen & jag ska alldeles strax krypa ner..
Leah sover än men snart vaknar hon upp och då ska vi bråka med henne..
Vid den här tiden brukar hon vara hopplös att få att somna om..
Nätterna går bra.. Men just att somna om .. SUCK..
Älsk börjar sent imorgon så han ska hjälpa mig inatt med.. HÄRLIGT!!
Ska försöka få honom att komma & lägga sig snart så vi kan mysa ett tag innan jag däckar :P

Jag som förresten planerade att bada idag då mitt avslag hade försvunnit..
Yeah right.. Kom tillbaka idag .. Så det är ju bara att glömma..
Sex också .. FUCK :P

Anyway.. Som sagt, dags för sängen. Ska försöka att varva ner nu innan helvetet bryter löst..
Bjuder på en UNDERBAR bild på min älskade lilla familj :) Love you lots!♥
Good night, dont let the bed bugs bite ;)








Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0