Stor dag igår


för igår badade min Nilsson med Leah för första gången i badkaret :) WOHO !
Det gick jätte bra, hon var ju trött så lite kinkigt var det men förutom
skriket så gick det jätte bra :)

Älsk gjorde vattnet lite väl ljummet.. Lite varmare skulle det ha varit men
annars så gick det suveränt!

Idag är det fars dag och det vill inte älsk fira så det accepterar jag.
Jag vill inte fira min födelsedag och det accepterar han.. Inte förra året men i år
så gjorde han det :) Så jag tänker göra det samma..
Fast han ska få en liten överraskning ikväll.. Lite special treatment you know ;)
Det säger han nog inte nej till hehe

Idag händer det ingenting.. Bara vara hemma om jag inte lyckas övertala gubben att
åka till min mormor :P

Fast jag börjar ångra mig jag med.. Har nog ingen lust..
Bara vara hemma blir det nog.. hihi

Nej, vetni, ska göra lite nytta :)
Men vi hörs :)

Tjingeling!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0