oooh vad jag älskar livet!


Idag var vi på BVC och Lill skruttan har gått upp ett helt halvt kilo sen sist!
Är så glad att min mjölk verkar vara tillräckligt för henne att äta :)
Slipper ersättning och allt sånt :)

Imorgon har vi tid hos Ulla, min Bm för efterkontroll!
Halv två ska vi vara där och gissa vad..
ÄLSK är ledig imorgon :) Han skulle egentligen jobba (4 tim) Men han såg att han skulle börja
strax efter vi skulle vara hos Ulla och han vill så gärna med att han tog ut KOMP :)
Viiiilken härligt man(soon 2 be) man har :)

Så imorgon har vi ännu mera tid för varandra :) Det är så mysigt att ha honom hemma,
se honom sitta och prata med lillan :) Han vågar inte riktigt gulla med henne när jag är med
men lite granna iaf :)


15 min senare

Tel ringde, var älsk och sen ringde Ulla och ändrade tiden :P
Hon hade bokat in oss samma dag som hon hade föräldraträff så imorgon
kl halv nio ska vi vara där. :)

Anyway..

Jag leker med Leah för fullt. Eller leker och leker.. Sitter och sjunger, slår ihop hennes
fötter och gör roliga ljud :P
Satte på smurfarna igår, Hallonsaft låten och den älskade hon! Kul att någon förutom JAG
& Lilla syster MinMin tycker om dom :P Vet ni inte vilken låt det är? Den här är det :

                

Har fått henne le flera gånger och hon har börjat jollra tillbaka !!
Fatta det, snart en månad och gör sånt!
Hennes två tänder håller på bryter ut nu.. Och såg även att hon har två på G på andra sidan också..
KUL ^^  Men jag tänker amma så långt det bara går.. eller ska ju slutat amma henne när hon
är 6 månader.. Men tills dess så vill jag fortsätta så länge det bara går, trots tänder..

Ikväll ska jag testa och pumpa och ge henne flaska.. Håll tummarna för att hon tar den..
Skulle underlätta.. Håller på velar om jag ska ge henne lite ersättning eller inte..
Bara för att ge henne typ på natten när jag vill sova, så älsk kan ta över eller
när vi är borta.. Det är jobbigt att gå åt sidan och vara borta i 20 min och missa allt ..
Vet att det kanske låter lite själviskt men jag tycker det är extremt jobbigt att amma hos folk
eller i allmänheten.. Så jag HOPPAS hon tar flaskan..
Ska iaf pumpa och ge henne MIN mjölk tills jag bestämt mig ang ersättning.
Hon verkar ju växa och må bra utav min mjölk så :) 500g på 3 veckor är inte ILLA :)
MIN STORA TJEJ :)

Håller på laga mat nu medans hon sover, ska stoppa in potatis & bacon i ugnen med
lite gratäng ost ovanpå :)

Nej, tillbaka till maten, ska stoppa in skiten i ugnen och hoppas hon inte vaknar mitt i..

Har mer att skriva så jag återkommer senare ikväll :)

Tjingeling!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0