Nu är dom äntligen här


hela gänget :)
Sussie, lella, mellody & tedy !!

Sussie såg fräsh ut trots hennes sömnbrist .. Stackarn..
Lella har ögoninflammation och är dålig & Mellody mår prima ballerina.
Så härlig unge!! Längtar tills Leah är i den åldern..
Tedy är lika fin och gosig som vanligt :)

Så härligt att ha dom här allesammans :)

Har varit nere & sagt hej och snabbfikat :)
Nu sitter jag hemma och är CP trött men kan inte somna..
Jobbigt läge eller vad ..
Känner på mig att lillan kommer vakna när som helst och då orkar jag inte gå hela
vägen ut i hallen för att hämta henne :P Lat jag vet ..
Hon somnade påvägen upp hit i vagnen :P

Kanske iaf ska förbereda mig inför natten.. Bädda ner mig i sängen och så ..

Gubben min kommer snart hem :) Och eftersom han är ledig i helgen betyder det bara en sak..
HJÄLP INATT !!! Avlastning!! YES!
Sååååååååååååååååååååå skönt!

Tjingeling & God natt på er!!


Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0