Nere hos mor min

och bara är.. Så skönt att bara få vara med sin mamma och sin dotter :) 3 generationer liksom :)
Lilla Leah ligger och nanar i vagnen, rätt skönt för hon hade så himla ont i magen..

Idag var jag & älsk snabbt till Zoovaruhuset för att köpa mat till Bailey & sen till Siba för att kika
på kameran vi vill köpa men den fanns inte dära.. Så det blir en besök till Media Markt på tisdag när
älsk är ledig..

Har goda nyheter(för mig) .. Har slutat blöda WOHO!!! Och det kommer knappt några flytningar heller
så snart får jag bada :)

Vi testade faktiskt att ha sex imorse.. Och det gick helt OK.
Gjorde inte ont eller så.. Kändes mest konstigt av någon anledning..
Vi slutade efter ett tag och det var nog lagom för att när jag gick på toa sen för att kissa
så gjorde det lite ont..

Nu ska jag faktiskt sätta på kaffe och försöka hjälpa mamma när hon skruvar ihop
bäddsoffan :P Låter jätte kul för hon sitter inne i rummet själv och pratar med soffan antar jag :P

Nu kom bror min :)
Då får mamma hjälp med sängen till källaren. Jag kan ju inte eftersom jag inte kan lämna lillan.

Ha en fortsatt bra regnig dag :)

Tjingeling!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0