Natten


har varit helt OK. Hon vaknade 2 gånger men somnade igen rätt snabbt.
Andra gången var lite små jobbig men till slut så :)
Känner mig rätt utvilad idag och det ska firas med att städa :P

Vi ska också testa bärselet idag :)

Har nyss varit nere hos mamma & druckit kaffe och nu ska vi käka lunch
och sen sätta igång. Lillan sover halvt som halvt just nu.
Kommer vakna snart & vara hungrig men det gör inget .. Hjälper älsk mig
så kan jag amma & äta ändå :p

Fixade om lite på bloggen.. Den är lååååååååååååååååååååångt ifrån att vara som jag vill..
MEN får duga tills vidare helt enkelt..
Får dock ta bort höst temat tror jag då det snöar ute ..
Another day ..

Nu till frukosten.. Är super hungrig!!!

Hörs lite senare!


Tjingeling!


___________________________________________________________________________________

Vad tycks om den här bakgrunden?

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0