Min dotter


är min lilla ögonsten. Mitt lilla hjärtegryn som jag skulle göra allt för!
Hon må skrika, skita på sig och kräka ner mamma sin, men jag älskar henne trots det :)

Mitt eget kött & blod, en ängel som jag skapat tillsammans med mannen i mitt liv.

Ville bara skriva det ! :)

Hur som helst så har hon faktiskt varit en ängel.
På dagarna dvs :P Ända sen vi började med ersättningen så har hon varit hur lugn
& harmonisk som helst. En riktig sötnos. På nätterna sover hon inte sådär jätte bra
men det är mest för att numera somnar hon vid 20 och sover i ca 7 timmar :)
Hon har gjort det 3 dagar i streck(eller är det 2 .. )
Underbart men dock sover hon bara 1-3 timmar på natten och vaknar sen..

Igår hjälpte jag min syster, så passade Lella medans hon åkte och hämtade sin man
på arlanda :) Nyss hitkommen från Holland där han varit på jobbresa.

Vi hade jätte kul, pysslade med modell lera, målade julgrans prydnader & målade med
glitterpennor.. (egentligen glitterlim men hon använde dom som pennor haha)
Käkade pepparkakor, åt godis & drack julmust :)
Vi tittade också på Bambi 2 :)

Idag har det inte hänt så mkt..
Först gick jag ner till Jonnys pappa & familj för att fika :)
Hade jätte trevlig, kändes lite konstigt att vara där första gången utan jonny men
vi hade det lika trevligt utan som med honom :) hehe

Leah ligger i sängen i bara blöja och pratar med sin säng mobil haha
Hon försöker somna in själv.. Hon ska egentligen inte sova nu men OM hon gör det så
gör det inget.. :P

Men tror inte den risken är så stor ändå hehe

Efter fikat hos dom gick jag hem en snabbis för att lämna av bailey & sen vidare till
mamma för att fika & bli bjuden på mat :) tacos wraps :)
Starkt, men gott som fanken ;)

Älsk slutar 22 idag så när han kommer hem blir det en dusch ;) haha!

Slutar skriva nu.. Ska kolla klart på The hills och dessutom sätta datan på laddning.
Den blinkar hära :P

TJINGELING!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0