liten lista

OM MIG:
Namn: Madeleine.
Bor: Huddinge.
Syskon: 4 äldre 2 små.
Ålder: 21 år.
Född: 21 april 1988.
Ögonfärg: Varierar men grönblå skulle jag nog säga.
Längd: 167 cm.
Höger eller vänsterhänt: Höger.
Stjärntecken: Oxen.
Hårfärg: Mörbrunt.

DAGENS:
Låt: Lilla snigel :P.
Saknad: Pojken!
Kläder: Mjukisbrallor och pojkens t-shirt.
Mat: Har inte orkat laga, så rostade mackor blev det.
Godis: Inget.

SVARA ÄRLIGT:
Tycker du om att plocka svamp: Ja varför inte.
Tycker du om godis: Love it.
Hur många gånger i veckan äter du godis: Beror på sötsuget.
Äter du oftast nyttig mat: Nej, är värdelös när det gäller sånt.
Tycker du att du själv är söt/snygg: Tillräckligt för att få pojken på fall.
Är du nöjd med ditt förnamn: Ja.
Du tycker att du själv är smart: Njae beror på vad jag har för dag haha.
Vad är det sämsta hos dig: Har noll tålamod.
Vad är det bästa hos dig: Ska jag bara välja en sak :S .
Har du bra självförtroende: Njae, beror på humör.
Känner du dina grannar: Japp, har ju bott här sen liten så.
Är du en Björn Borg-fjortis: Absolut inte.
Gillar du skolan: No comment?
Spelar du något instrument: Nopp.
Tycker du om djur: Ja! Speciellt min bebis Bailey :)

BRUKAR DU...
Sova: Försöker sova på natten men allt beror på lillan vettu
Ta mediciner du inte borde ta: Nej!
Snusa: Nej.
Klä dig i svart: Det händer.
Lita på folk: Har faktiskt svårt för det.
Drömma mardrömmar: Faktiskt inte
Gå i skola: Nej.

HAR DU...
För många vänner: Definera ordet vänner ^^!
Någon psykisk sjukdom: Haha, JA! hahaha.
Färgat håret: Japp, senast för några dagar sen.
Piercingar: I öronen.
Några tatueringar: Japp, på innerlåret.
Egen dator: Ja, men bör köpa ny snart.
Gjort bort dig rejält: Hahah, varje dag!

ÄR DU...
Snäll: Jag behandlar dig som du behandlar mig
Söt: Ja, en riktig sötnos :P.
Kort : Stolt Kortis :)
Klantig: Hahah, ni skulle bara veta!


Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0