kortis


Blir ett kort inlägg det här. Känns lite onödigt att skriva men har inget bättre för mig ändå
så .. Inget bra på tv heller.. Bara skit.. Så här sitter man vid datan IGEN ..

Gick ut med Leah & Bailey och kom hem dyngsura.. Eller nja, inte Leah men vagnen haha
Vilket skit väder vi har va?! Eller är det bara i visättra det regnar?

Pratade med älsk nyss och han ska hämta upp Leah och mig efter jobbet
så vi kan åka till maxi och handla fler våtservetter och kanske nått till ikväll :)

Ikväll kanske det blir sex igen hehe ;)
Känner mig så småkåt hela tiden .. Är inte så mycket ute efter själva sexet..
Men att gnida mig mot honom och känna hur hans privata del växer och blir stor & hård
MMMMMMMM ;)

Usch vilken snusk gumma jag låter som.. Eller vänta nu.. Det är jag ju haha :)
Det vet alla som känner mig ändå så hehe

Nej, ska kika igenom kanalerna IGEN.. 50 kanaler och inte ett skit att se.. SUCK!!

ha det bra ;) Kortet kommer ikväll ;) PROMISE hehe

TJINGELING!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0