Just nu


sitter jag, älsk & Leah framför tvn och tittar på Transformers ;) Så jävla cool film,
en utav min favoriter!!! Vi beställde ju tvåan också för den har jag ju inte sett än men den fanns
inte inne på lager.. Suck.. Så den kommer så fort den kommer in :)

Har nyss ätit mat, korvstroganoff :) Gjorde färdig med en sån där kryddpåse..
"Easy cooking" stod det .. Och det var det ju MEN det smakade ju .. ja.. haha
Älsk är inne på sin andra portion så det kanske inte smakade så illa..
Bara jag som är kräsen kanske..

Ska in i ett bad & sen duscha med älsk ;)
Efter det ska vi kolla på nya robert gustavsson filmen ;) Mysa upp oss i soffan,
nyduschade, nysexade och heta ;) hahahahaha!

Bilderna får dyka upp senare. Njuter just nu av att ha lilla familjen samlad :)
Leah är jätte snäll just nu :)
När filmen är klar så ska hon matas, tvättas av och pyjamasen ska på för då är det natti natti serrö ;)

Ha det så bra, skriver senare eller imorgon :)

Tjingeling!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0