Inlägget nedan skulle lagts upp

men tydligen strulade bloggen då och det vart bara sparat .. Dvs om ni undrar varför
det inlägget kom nu & det står god förmiddag :p


Just nu sitter jag hemma och dricker julmust & käkar rostade mackor med rökt kalkon!
MUMMA!!! Dock är julmusten snart slut.. Vad fan ska man ta sig till då? :S

Leah sover så jag hann till och med duscha :)

Ikväll är det massa kul på tv :)
Bland annat Ullared :) dit ska ju vi nästa år!!!
Har varit där en gång & det var skit kul !!
Någon som vill med?
Stugorna är billiga och vi kan sammåka :)

Anyway .. Raw comedy club kommer idag med WOHO :)
Så grymt bra program!

Ska snart ställa mig & diska lite så lite blir gjort.. Lillan kommer nog vakna när som helst så
just nu passar jag bara på att NJUUTA!

Natten var som sagt tung.. Så jag hoppas hon är snällare inatt ...
*hoppas hoppas*

Älsk är ju ändå ledig imorgon så han ska få hjälpa till inatt :)

nej, tillbaka till mina mackor, julmusten, tvn och FB :P

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag och patrik hänger verkligen me till ullared =) Vi ska ev dit redan i sommar beroende på pengar och så men klart att vi följer me er dit också =) Haha.

2009-11-02 @ 16:56:20
URL: http://bekizzens.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0