Idag händer det grejer

för nu är syster Minmin och mamma påväg till arlanda för att hämta upp syster la grek,
hennes 2 barn och vovven tedy :) Snart kommer det inte vara en lugn stund i visättra igen haha
Ska ev ner ikväll och fika med dom. Beror på Lillan om hon sover eller inte.
Vill inte dra upp henne ur sängen bara för att klä på henne & gå ut igen.. No thanks..
Har lagat mat till Izawella, köttbullar och potatis som hon beställt :P
Har nyss ätit Pannkakor och MUMMA vad det var smaskens!
Har alltid varit lite skeptisk när det gäller färdiglagade pannkakor men HERREGUD va gott det var!
Ska köpa två sånna paket sen när vi storhandlar ;)

Appropå storhandel, den 28de ska vi åka och shoppa JULSAKER :)
Lite julgrans dekorationer mestadels då det är första året Jonny och jag firar jul tillsammans
så ska vi slå på stort och har en ENORM gran som jag just nu är lite tveksam
över hurvida den kommer få plats.. Alltså den är väldigt höööög så vet inte om
julstjärnan kommer få plats.. Dvs om min kära vän Cicci hittar en ..
Här i sverige går det inte att hitta en julgrans stjärna som LYSER (med sladd)
så har bett henne kika i norge ;)

Kan inte fatta att julen snart är här! Sååååååå mysigt! Snart kan man sätta upp
adventstakarna och julgardinerna ... ÅÅÅÅÅÅÅÅH vad jag längtar!!!!


Anyway, har lyckats lura med min lilla syster också så jag har sällskap
Älsk är ju inte intresserad medans jag blir TOKIG av lycka så fort jag sätter
min fot i en affär med julsaker.. Blir helt LYRISK.. ÄLSKAR JUL!!!!

Hur som helst.. haha.. Ska pumpa och ta med mig på flaska så jag slipper tänka på det :)

Nej, nu ska jag dricka lite fanta, ta en cigg och sen fortsätta där jag slutade med plocket :)



Tjingeling !

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0