För det första

Så kommer detta inlägg ta lite tid att skriva för jag tittar på unga mödrar..
För övrigt..

JÄVLA CP COMVIQ OCH JÄVLA CP TELEFON!!!
Hela dagen har skiten strulat.. ÅÅÅÅH!!

Idag sög natten hört.. Lillan vaknade av och till ..
Slutade med att hon vaknade och TOTAL vägrade somna om..
Så fick väcka jonny efter en och en halv timmas kamp..
OCH SJÄLVKLART däckade hon nästan direkt i hans famn.. ÅÅH..

Vid sju tiden vaknade hon igen för 111 gången och då skickade jag mess till syster huttie.
Hon var vaken och villig att bjuda på kaffe så tog en sväng med vagnen så lillan
däckade och fikade sedan..
Vid 9 tiden gick jag hem för att väcka gubben min.
Sen gick jag ner till familjen Zavos igen vid 11 tiden och har varit där tills nu..
Lillan har varit en ÄNGEL hela tiden :) Tack & lov för det..

Hon håller på vakna igen .. trots att vi bara gick hem för att hämta jycken och sen
gå ut igen.. Var ute ett tag dock inte alltför länge då Bailey AVSKYR regn..
Fick släpa med honom.. Suck.. Inte lätt när man kör vagn samtidigt..

Tog några bilder under dagen som jag får lägga ut senare..
Har skickat Bailey i säng då han snott en toa rulle och demolerat ..
Och lillan är vaken .. Så hon ska tas upp och checka vad hon vill..
Hon har ätit .. Kanske byta blöja igen? :S
Äsch vi får helt enkelt se..

Älsk slutar 18 idag så snart är han hemma WOHO :) Då lägger jag ut lite bilder
och passar på att göra om bloggen IGEN.. Men bara några widgets ska upp, Twitter
och sen ska jag göra en ny header! :)

Tjingeling!



Kommentarer
Postat av: Annica

ja det e verkligen dyrare, vilket e helt sjukt tycker jag, att man får straffas för att man e allergiker. Men som du sa det e ju värt det för att slippa konsekvenserna av att dricka mjölk.



ha en toppen kväll och hoppas lillan sover bättre i natt.

kram

2009-11-18 @ 19:13:52
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0