Ett litet inlägg


som inte är så deprimerande förutom min vardag då kanske HAHA :P

Imorse var vi hos BVC.
Lillan vägen nu 4230 g och är 53 lång :) Stora tjejen :)
Och jag fick inga pikar om att jag slutat amma, det var skönt.
Allt såg toppen ut som vanligt dock börjar hon få svamp på tungan(torsk) så vi ska
köpa Ramlösa och gnida på ..  Ska tydligen funka haha låter väldigt konstigt om ni frågar mig
men hellre testar jag sånt än att jag ger henne annat skit och medicin..

Igår var jag på Ikea & fikade med Becca. Letade julpyssel men hittade inte ett skit
som föll mig i smaken. Jo, ett par lampor som jag ska köpa sen till vardagsrummet :P
Men inga julsaker.. Så det blir Rusta & Jula :P

Hela helgen ska vi ju spendera en jävla massa pengar ..
Lördagen går bara åt shopping..
Julgardiner, julgrans prydnader & julklappar.
Söndagen ska vi storhandla och sen bara julpynta hemma :) Sååååå mysigt!!
Ska ta upp julsakerna ur källren & kolla så alla lampor och sånt funkar.
Men det gör jag på fredagen då älsk jobbar sent.

Just nu sover Leah sött och jag kan koppla av.  Ska nog sätta mig o spela tror jag :)
Guitar Hero 5 såklart ;)
Köpte också ett nytt koppel till Bailey.. är sånt där långt med handtag som finns spärr på :P
Ska dock bara använda det när jag är ensam ute med honom.

Men ha det så bra, så hörs vi !

Tjingeling!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0