en hel natt


nästan sov hon.. Kanske var det för att Annica önskade mig lycka till?
Jag somnade innan henne då jonny tog hand om henne eftersom hon ändå låg
och bökade i sin säng. Vi brukar lägga ner henne för att hon ska lära sig att somna in själv.
Han sa att hon somnade mellan 23-24 och hon vaknade inte först kvart i 7 imorse !!
WOHO :)
Jag sov dock oroligt inatt iaf MEN känns som om jag sovit för mycket ändå haha
När hon somnade om somnade också jag om och vaknade kvart i 11..
Var bara att försöka få liv i henne och klä på sig för vi skulle till Fanta och Becca
för att hämta Nintendot :) Var kul med lite fika och sällskap på morgonen :)

Nu sitter jag här, har nyss laddat in lite jul låtar i mp3 och ska ställa mig och städa.
Jonny är med sin far till mekonomen för att handla lite bildelar till hans pappa.

Idag ska vi bara ta det lugnt och vara en familj.
Ikväll blir det Transformers 2 ;) hehe Har inte sett den så ska poppa popcorn, köpa
chips kanske och njuuuuta :) hehe

Anyway, dags att sätta igång nu medans lillan sover. Hon har sovit ett tag så snart
vaknar hon nog..
Och oroa er inte, har låg volym på mp3 så att jag hör henne.. Jag är inte
en dålig mamma.. ^^ 

Tjingeling!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0