WOHO!


illamåendet börjar bli mycket bättre! YES!!
Mår fortfarande illa på mornarna men det är ju standard..
Kan hålla mig vaken en hel dag och känner mig mycket MYCKET piggare nu och har fått behålla maten.
Har kommit på 4 saker jag inte ska äta just nu ..

* Ostbollar
* Mannagrynsgröt
* Vindruvor
* Äpplen

Och jag ska absolut inte dricka samarin när jag har halsbränna (vilket jag fick utav äpplena jag åt idag)
Jag fick halsbränna av det röda äpplet jag åt idag så jonny gav mig ett glas med samarin...
För det första så smakar det vidrigt och för det andra så kräktes jag upp det haha.. NOT GOOD.. haha

Annars då?

Jodå, det rullar på..
Speciellt nu när jag börjar må bättre om dagarna..

Imorgon ska vi till Allokton och bråka och sen vidare till STRULIGA nordea..
Sen ska vi ev tvätta & storstäda..
Ska hem till Frugan kl 5 & fika och snacka lite skit :)
Och på tors ska vi till MVC..
Vet inte riktigt hur det känns .. Nervös är jag inte.. Känns.. Ingenting just nu..
Nerverna kommer väl sen haha..

Anyway..
Vi får se om vi åker ner till småland i helgen också ..
På söndag har JAG iaf planerat födelsedagsfika för älsklingen som fyller hela 25 år gammal..
ETT KVARTAL hahahaha.. Gubben ;)

Nej, just nu kollar jag på Cold Case och håller på somnar.. Ska ner till tvätten och boka tid
& sortera lite tvätt som jag ska handtvätta imorgon..

Sen är det en dusch, promenad med Bailey och sängen som gäller..

Älsklingen slutar 20 över tolv inatt så han slutar TIDIGT :D WOHO..
Förhoppningsvis kommer han hem med en piggelin ;)

Puss & kram på er sålänge <3

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0