väckt imorse vid 8 :S


Fast det var ett bra samtal.
Jag missade det med hon ringde tillbaka för ca 20 min sen och frågade om jag ville jobba idag!
Javisst sa jag, kan vara där till 11.
Ska jobba till fyra så det känns lagom.
Ska vara på Sirius igen :) Lite småtråkigt då eva är den som är hemma och vabbar men
barnen är härliga där så det gör mig ingenting.
Kommer nog få hjälpa till och ta dom yngre barnen idag då dom stora ska ha storsång idag!

då kommer den där frågan .. Vad i helskotta ska jag göra på min rast? haha..
Ta en kopp kaffe och gå ner och sätta mig vid vattnet och filosofiera tror jag ..
Tar nog med mig mitt skrivhäfte och skriver lite granna :) Mys!

kan ta lite kort på hur det ser ut utanför där jag jobbar och runtom dvs vid vattnet och så :)
Mitt favvo fik kommer också med på bild såklart ;) Godaste latten görs där, lovar!

Efter jobbet blir det nog att jag drar hem till syster yster som vanligt och kopplar av med
en kopp kaffe och lite skit snack :)

Same as always men idag ska jag ta med mig nyckeln så jag kan kolla om den funkar till alla
portar ect .. Måste ju fasiken komma in i källaren :S

Nee, ska ringa snabbt till MVC innan jag drar och lucky me så får jag skjuts utav älsklingen :)

Kram på ya´ll!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0