today is a new day


och idag är jag lycklig att jag är gravid.
Lycklig för att jag har min familj och extremt TACKSAM att jag har EN underbar storasyster som
inte gjort något annat än ställt upp och hjälpt mig på traven och svarat på alla mina frågor..
Känner mig så lättad när jag varit hos mamma och fått prata av mig lite..

Var där idag igen :)

HÄRLIGT var det!

Möttes av en super duper lycklig hund hemma :)
Så kul att känna sig uppskattad och saknad!!!

Imorgon blir en busy day ..

Först ska vi till mamma och fixa högtalare och sen kolla källaren till nya lgh.
Sen ska vi till ikea och kika lite till ;)
Efter det ska vi ... Göra nått som jag glömt bort .. hmm..
Anyway ..

JUSTE, ska ringa till MVC och byta barnmorska och ringa till huddinge sjukhus och avboka
och säga att jag inte vill gå dära.

Sen ska vi på det där satans seminariet på kvällen..
Pyramidspel är det värsta jag vet .. Men men ..

Just nu slappar jag i sängen och väntar på mat.. DONKEN MUMS!!!

För er som undrar eller är lite små intresserade så ska jag berätta kort om min Graviditet ..
Känns fortfarande skumt att skriva så ..

Är i vecka 10 eller 9+5 ..

Har haft svin ont i ett X antar dagar nu ... Livmodern.. PAAAAAAAAIIIIIIN!!!!
Så har legat till sängs och bara vägrat röra på mig och dom gånger jag gjort det så har det varit för att äta,
vilket kändes onödigt då jag fick sitta och kräkas upp det sen.. Eller gått ut med hunden eller
försökt att bajsa haha..

MEN min förstoppning börjar lätta nu .. WOHO!!!
Kanske inte så trevlig info .. men det skiter jag i .. haha..
Däremot så börjar jag bli lite lös istället.. Hm.. Not good..

Har inte haft ont i livmodern sen igår och illamåendet börjar också sakta men säkert avta :)

Tänkte lägga in lite info om vad som händer i vecka 10 men .. ORKAR INTE..
Ska sätta mig och spela guitarr hero och vänta på maaaaat!

KRAM KRAM!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Heej gumman! <3

Hoppas allt är bra med dig, det var ett tag sen vi sågs om man inte räknar med snabbisen på sjukhuset.

vi får ta och träffas någon dag.

Puss <33

2009-03-20 @ 18:50:33
URL: http://jeanettethoren.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0