Madeleine Rapporterar!


Kort uppdatering står på agendan idag hihi iaf här på bloggen..

MVC ringde tillbaka tillslut efter jag försökt att jaga dom i ca 30 min..
Har tid den 3dje April hos Ulla :) Ulla är tanten jag ville ha.
Min syster yster a la greece har haft henne under båda sina graviditeter och rekommenderar henne varmt
och nu så har jag fått henne! PRAISE THE LORD!!!

I övrigt så har det faktiskt inte hänt så mycket runtomkring..
Har fått lite dåliga nyheter och braiga nyheter .. en nyttig dos av varje ..

Idag ska jag plocka med mig svarta sopsäckar och rensa ur alla kartonger som Nilsson och jag
kört över till lägenheten samt dammsuga och torka ur skåp ect.

Ska upp med de köks saker vi fått över och sådära så man får det gjort.
Ska fika med min systra och dåttra :)

Solen skiner ju idag och tittat man bara uppåt och glömmer bort all snö och bara njuter av solen
så är det är fin dag idag :)

Kom och tänka på en sak igår när jag satt och tittade på Unga mödrar ..

Hur ung är man om man ska räknas in som en ung moder..
Jag är ju "bara" 21 snart.. Räknas jag som en ung mamma eller är det den vanligaste åldern att skaffa
barn numera? Hur funkar det där egentligen..
Flickor skaffar ju barn från 14 års ålder och uppåt ..
Men en ung moder.. Vart går åldersgränsen där?

Inte för att jag har någonting emot unga mödrar under 17 .. Inte alls..
tar man ansvar över sitt barn och sig själv och klarar av det utan att lämpa över barnen till ens föräldrar hela tiden
så varför inte. Då är man ung men mogen och kan ta hand om ett annat liv..

med det här sagt vill jag bara säga till alla unga mödrar där ute som kämpar med sina barn
KEEP UP THE GOOD WORK!!!

Syftar på 3 mödrar/fädrar speciellt som jag har följt ett BRAAAA tag nu faktiskt..

mammabecka, ungmamma15 & Denize.
Ni gör ett sjujäklas jobb!!!!!
Får såklart inte glömma den charmiga unga pappan, GRANIS :)

Låt ingen trycka ner er i skiten, ni är underbara mammor/pappor(av det jag läst)
och ni gör ett underbart jobb med era fantastiska barn!

APPLÅDER till er!!!!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Varör flyttar du tillbaka till visättra ?



Jaa, det är bara messa när du känner för att ses jag har tid för det mesta iallafall.

Puss

2009-03-25 @ 16:34:44
URL: http://jeanettethoren.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0