senaste dagarna

så har jag mått piss..
Bara nästan legat till sängs och sovit.
Försökte hålla mig uppe på benen för några dagar sen men då ramlade jag ihop 3 gånger på typ
en timma.. Not good..
Och nej, det var inte för att jag inte hade ätit som jag skulle för jag har blivit jätte duktig
på att äta frukost, mellanmål, lunch,mellanmål, mat och sen något på kvällen.
SÅ DET SÅ!
Tror det är brist på järn.. Men det får vi se på tors, då ska vi till Ulla, våran BM igen.
Vill inte äta järntabletter med tanke på att man får förstoppning utav dom och det har jag redan!

Hur som helst, vi vet att lillen lever och mår bra inne i magen iaf..
Det sparkas utav bara helskotta!! Vilket tydligen inte är vanligt för en förstaföderska att känna
så här "tidigt". Imorgon går jag för övrigt in i V. 22..

Vet ni hur svårt det är att skita när man har någon som ligger och sparkar en från insidan samtidigt
som man försöker trycka och det gör ont.. INTE DET LÄTTASTE people! haha

Det sparkas varje dag numera och inte löst heller.. Jonny tycker det är lika fascinerande varje gång
ochl ler som en tok hihi. Så säger han OJ varje gång hon sparkar till extra hårt.. Vilket hon gör väldigt
ofta numera.. hihi..

Någon annan som kände sånt såhär tidigt gången? Som första föderska menar jag nu?
Jag kände första sparken vid v 17 och Jonny kände första sparken V 19. i början eller i slutet av v 18.
Helt sjukt..

Men har som sagt legat till sängs dom senaste dagarna i illamående,smärtor och blä..
Foglossning är inget att leka med!!!

Anyway.. Nu ska jag faktiskt dra mig till toaletten(igen).. Bebben ligger och sparkar mig mot blåsan..
Inte så mysigt.. Så måste springa ! Ha det!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0