Idag


var vi uppe med tuppen och åkte till Bilbesiktningen och älsklingens bil gick inte igenom.
Han har några saker han måste åtgärda och sen komma tillbaka men han får iaf köra med bilen!

Sen var det Ulla nästa, våran BM dårå.
Allt såg toppen ut, järnvärdet ect .. allt var bra, inklusive min vikt!
Vägde mig innan jag gick in och jag väger 60,0.
Alltså har jag gått upp 4 kg sen jag vart gravid :) woho :)
Kollade mitt blodtryck och det sjunker lite vid varje besök, men det är vanligt så det var inget att oroa
sig för liksom.

Hon skulle också lyssna på hjärtat och se så att allt var OK och som vanligt så var det fullt ös på ungen
och hon vägrade ligga stilla hahaha.
När hon till slut fick en bra vinkel att lyssna ifrån så hade lilla flickan min hicka.
Ulla skrattade så hon höll på storkna !! Likaså min älskling.

Efter det drog vi till älsks mamma och sa hej och sen vidare till willys för att handla lite och sen
Donken för lite lunch!
Somnade på soffan en stund och vaknade utav att jag hade sammandragningar.. Jippi..
Nu så har dom hållt i sig i över en timma..
Spänner över hela magen och gör lite ont och nästan som bränns..
Dom varar i ca 30 sekunder och kommer var tredje minut eller så .. MYS ^^
Kontaktade sjukvården och dom sa precis som jag sa till älsklingen att
jag skulle vila. Det är vanligt med sammandragningar och blir det värre och dom håller i sig hela kvällen
och inte går över så efter jag vilat så ska jag kontakta förlossningen för rådgivning..

Det är inte skönt kan jag ju säga..
Och jag vet att det är sammandragningar för att jag frågade ulla om det ..

Hur som helst, åt middag för ca 30 min sen och snart drar vi nog ner till Pauli i verkstaden
och gör honom sällskap.
Har jag fortfarande sammandragningar när vi kommer hem så är det väl bara ringa och se glad ut..
Inget jag ser fram emot..

Anyway.
Vi hörs väl ikväll.. får väl meddela hur allt går då :)

kram skumbanan

Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha, jasså så du kunde hålla dig längre ;) Nu har du ju avslöjat för alla vilket kön det är :P

2009-06-11 @ 19:29:47

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0