Kort uppdatering


Igår vart det inte så mycket till röj.
Fick ett plötsligt migrän anfall så jag hamnade i sängen några timmar innan jag kände mig bra igen.
Dubbelavsnitten på unga mödrar igår avnjöts med nybakad sockerkaka & ett glas saft som jag fick upp igen haha

Sen drog jag iväg till Y och tog det lugnt där och kikade lite på Ice age 3 :)
Kom hem strax innan 01.30 eller så, lagom till innan älsk kom hem :)

Somnade dock inte först efter 4.. suck..

Vaknade senare idag, strax efter 11 och då var det bara att kliva upp, sätta på kaffe, ut med vovven
& köpa mjölk ..

Har varit nere och köpt på mig 5 magnum glassar & ett vanlij glass paket till min cola :)
Coca cola & vaniljglass ÄGER! Så det blir det ikväll..

Nu ligger jag seg på soffan då värmen är tillbaka i visättra.. Det blåser men det är kvavt ..
Ska snart ut med vovven, slänga mig i en dusch och sen göra mig förtjänt utav glassen och försöka röja
lite idag iaf.. Älsk hjälpte ju inte till.. As usuall..
Jag må klaga över det men egentligen gör det inget.. Han är den som har ansvaret för ekonomin hemma
eftersom jag inte jobbar. Så det är det minsta jag kan göra! Men dom tunga sakerna behöver jag ju hjälp med..
Så är det bara.. Vi har liksom bott här sen april och har inte fixat allt än.. Suck..

Anyway..
Imorgon är det kalas dags och innan det ska vi passa på att åka till kungens kurva och kika efter
present till hans syster ..
Någon som har nått förslag till present till en 18årig, exentrisk tjej?

Ska passa på att kika efter gardiner också..

På söndag får vi ev besök av vänner. FUN :)

Nej, nu dissar jag er till förmån av en magnum till haha..

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0