jaha..


vad ska man skriva idag då ..

Filmerna var si och så .. Ice age 3 var inte bättre än dom innan men gick att titta på ..
Liksaså En natt på museet 2..

Igår storstädade jag hemma(igen)..
Och idag ska jag ta det sista samt möblera..
Ja, jag ska göra det sj :P

Kan lägga ut några bilder ikväll/inatt OM jag hittar laddaren :P
Det är mkt kvar som ska köpas och sättas upp och bäras ner i källaren..
Men det ska vi ta på måndag då vi också ska STOR tvätta !!

Annars då? ..

Jodå.. Kikar runt på vagnar och lite sånt..
Tänker på julen :P
Allt julstök & pyssel och mys..
Den goda maten, julklapps jakten .. Allt det där..
OCH ..
Självklart FÖRSTA julen hemma med min NYA lilla familj.
I år ska vi fira hemma. Jonny, jag, bebben & bailey ..
Ska bli annorlunda men mysigt!

Mamma, pappa, hund & barn :) Lilla familjen :)

Just nu ligger vovven min utslagen i köket :P
Och jag sitter framför fläkten och dör :P
Ska snart in snabbt i badet och sen börja möbera :P
FUN FUN ^^

Nej, nu står det tomt här uppe..
Vi hörs med ev bilder ikväll!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0