ikväll så


händer det nada..
Ska snart in i ett bad och läsa en bok tänkte jag ..
Det kanske får mig att ligga kvar en stund..
Har jätte svårt att koppla av i badet ..

Sen så ska jag bara vänta på att min film ska bli klar..
Narnia 2 ska ses idag med en skål med popcorn & ett glas saft :P

Älsk slutar inte först 22.45 så .. Har lite tid att döda tills han kommer hem..

Nej.. Ville bara skriva & lägga in en liten bild på Älsk och Fisen



Två slitna älsklingar hahahha :) Love you guys!
Utan er två.. Min lilla familj, så hade mitt liv inte varit detsamma.
Ni är min värld! ♥

Kommentarer
Postat av: S - Ska ha bebis

Ja, de är klart! Jag kommer gå skola så länge de går, jag är beräknad i mars och då har jag bara två månader kvar av skolan så jag kommer att plugga ikapp. SÅ jag kommer ha en utbildning sen när jag går ut! :) Jag är i v.9 nu. :)

2009-07-20 @ 20:16:07
URL: http://jagkanskearmamma.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0