Glada nyheter!


Idag så får jag lägenheten färdigröjd!!!
OCH imorgon bär jonny ner det sista till källaren och sen är det topp trim hemma hos oss!
SÅÅÅÅÅ SKÖÖÖÖNT!!

Det var den första glada nyheten :P
 
Den andra är att jonny och jag sa ju till min bror för ett tag sen att vi skulle kunna hjälpa honom
att ta hand om hans hund (om han väljer att skaffa en) på dagarna då han är på jobbet.
Då får ju Bailey sällskap, vi får ha en valp hemma(WOHO) och gerpas hund blir hundvan.
Och då kan jonny och jag stilla våran valp hunger!
Sen en månad tillbaka så har vi pratat om valpar nästan hela tiden, vi saknar att ha en liten springa
omkring hemma. Men i och med att vi ska ha barn och så, matchar inte dom planerna in.

MEN.. Nu så har bror tingat en valp och han hämtar den på onsdag nästa vecka :)
Så från den tredje augusti kommer vi ha en valp här hemma på dagarna :)
En amstaff tik som förmodligen kommer att heta Haley .



Jag har aldrig varit emot amstaff, men det är inte min typ av ras. Men det är min brors val och den där
söta tiken blir det :)
Ska bli så kul att ha en lek kamrat till Bailey och ha en liten som springer omkring och lever loppan här
hemma! Och slippa att springa ut mitt i natten med den då min bror är hemma vid 4 och hämtar den är ännu
bättre haha! LÄNGTAR redan!! Älskar valpar!!

Några mer goda nyheter? .. hm..
Ja, hittade ju den gula mappen med våran besöks tid hos BM ulla.. :P
Den 20de ska vi dit hehe.. Ska också bli kul :)

Nå mer.. ? hmm..
På lördag ska vi på kalas hos jonnys mamma. Hans syster fyller år så det blir lite god mat & så :)

Ajuste, jag fixade med försäkringskassan!! Lyckades alldeles själv! hehe, duktiga Madde :)

nee, ska fortsätta diska & titta på lejonkungen 3. Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Katt

Woohoo, massa glad och roliga nyheter är alltid roligt att läsa ^^Och bra jobbat med FK :D

2009-07-10 @ 15:02:14
URL: http://kattfanskap.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0