Fredag


Jaha, fredag idag då..
Händer ikväll? Jaaa, ska faktiskt vara hemma :P
Älsk jobbar ju så jag har inte så värst mycket jag kan göra..
Kolla på en film? Dont know..

Just nu håller jag på rensar & städar...
Har lite disk kvar, ska vaska golven, dammsuga en gång till & sen rengöra i badrummet.

Senare mot kvällen ska jag nog sysselsätta mig med att baka frallor och chokladbollar :)

MEN FÖRST ska jag hoppa in i en snabbdusch, hatar att känna mig skitig när jag städar ..
Sen så kan jag hoppa igång och fortsätta.

Lillen buffar från insidan och inte löst heller.. :P
Men det är som vanligt hihi.
Kanske kan dela med mig en gammal bild .. Ska se om jag hittar nått fint..



Visst är jag fin :P Lite borta? njaaa.. hahaha.. The old days då man fortfarande drack .. hehe

Ha en underbar dag!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0