Dagens...

Mående: Magen knasar, huvudvärk och illamående men det är ju synd & klaga
Låt: Tv ljudet och barnens skrik utaför när dom kör race med sparkcykeln genom vattenpölen.
Smink: Inget. A´la naturel
Klädsel: Shorts & linne (dör ju här .. Kvavt & varmt :S )
Händelse: Planerade in fika ute på Gålö med Moster, morbror & kusin :)
Planer: Laga mat, snabb städa & hämta lite saker hos mamma.
Vill ha: fiskbullar!
Saknad: Älsk såklart :( Och mina canvas tavlor ...
Fundering: Kommer vi boka in tid för tillväxt UL hos Ulla på måndag ...
Bästa: Att jag planerade med moster att träffas :P
Mat: Kokt potatis & fiskbullar i hummersås!

_________________________________________________________________________________________

Helgen var lugn.
Var ju på Födelsedags kalas hos Älsk mamma då hans syster fyllde myndig.
Har ingen aning om vad vi gav henne men hennes systrar valde säkert ut något fint ..
Vi sammarbetar med dom nämligen.. Ger dom pengar så köper dom något gemensamt :P
Efter kalaset så drog vi på grillning hos Jonas men vi blev bara kvar där en stund då jag inte mådde
så bra. Älsk drog tillbaka dit på kvällen för att festa & jag laddade upp med godsaker här hemma men
däckade innan jag hann få i mig hälften haha..
På söndagen .. Minns jag inte vad vi gjorde.. Vi var nog & träffade Becca & patrik ute i lida och fika
har jag för mig..  Rätta mig om jag har fel..

Imorgon ska älsk först till jobbet & grilla 10.00 haha.. Sen så ska vi hoppa in i bilen och dra till Gålö .
Vi ska träffa moster, morbror och kusin där och fika :) Ska bli mysigt!
Sen ska vi tvätta kl 19 men annars så är det en lugn dag :P

Idag ska jag koppla av då mitt humör eller mitt mående inte är på topp...
Ska snart börja koka potatisen, hoppa in i en snabb dusch då jag smälter bort ..
Och sen plocka lite hemma bara. Brist på annat & göra vettni ..

Men ha det bra!
HUGS*

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0