Ännu en lista

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa? 2 st och en bricka till port, tvätt, källare ect.

Vilken svordom använder du mest? Svär nästan aldrig, eller undviker det ..

Äger du en iPod? Nee, men jag har en mp3..

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Ingenting. Vaknar själv vid 8 tiden.

Hur många resväskor äger du? 2 stycken. 

Var köper du dina matvaror ifrån? Maxi ( vi storhandlar) men annars lilla VI butiken.
Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden? Ta bilden.. Hatar att stå framför den..

Vilken var den senaste filmen du såg? Armagedon

Har någon av dina vänner barn? Nee..

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Oj, en massa saker ploppar upp.. Dont know..

Har någon någonsin kallat dig lat? Lat är mitt mellannamn ;)

Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nee klarar mig utan.

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Använder inte Cd spelar :S

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk? Ingedera, men vanlig mjölk har jag i kaffet(helst blå)

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Japp..
Vad åt du till middag? Varma mackor & ravioli :)

Använder du huvtröjor? Ibland snor jag gubbens hehe

Kan du vissla? Jamen visst !

Har du någonsin deltagit i en demonstration? En gång

Vem var den senaste som ringde dig? försäkringskassan

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig? Dagens problem .. ^^

Tittade du på tecknat när du var liten? Är ju fortfarande lite men ja, den gjorde jag och gör det än!

Hur stort är ditt närmsta köpcentrum? Huddinge centrum antar jag väl?

Hur många syskon har du? 6 stycken. 4 äldre, två yngre. Varav en halvsyrra.

Vilken film kan du alla replikerna till? Lejonkungen ;) HAKUNA MATATA!

Äger du några band-t-shirts? Nee, och har nog aldrig gjort det.. Eller jo, spice girls :P

När flög du senast? Förra året då jag & älsk åkte till KOS greece

Hur många stolar står runt ditt köksbord? 4 stycken?

Läser du för skojs skull? Läser bara för skojs skull..

Pratar du några andra språk? Inte till vardags.. men kan engelska, lite spanska & lite grekiska.

Diskar du din egen disk? Det har jag ju gubben till?

Har du gråtit offentligt? ALDRIG!
Har du en stationär dator eller en laptop? Bärbar ja ..

Försöker du alltid lära dig nya saker? Nja... Man lär sig alltid något nytt var dag..

Vill du ha några tatueringar eller piercingar? en tattoo, en turkos fjäril på innerlåret.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Självklart!

Kan du kasta macka? Var ett tag sen jag testade, så lämnar det obesvarat ..

Har du någonsin varit på Jamaica?  NO MAN..

Vem har du varit med på bio? En hel del?

Vem var din favoritlärare? Oj.. Min vikarie jonas.. hehe.. Bra lärare på alla sätt... *Blink blink*

Vad har du för väder? Väder? för mörkt för att se just nu ...

Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar? Har gjort förut så ja.

Har du en blogg? Måste jag svara på den ? ^^

Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet? Haha.. Gick aldrig ut gymnasiet.. så har inget ..

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Ärlighet & humor.

Har du någonsin blivit attraherad av en oattraktiv?Förstår inte riktigt frågan.

Gillar du din boendesituation? Nja, en villa ute på landet skulle jag ju inte tacka nej till ^^

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Oj, runt 4 typ.. Beror på lite.

Äter du frukost dagligen?  Nu så ja. Innan jag blev gravid så åt jag aldrig frukost.

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nee det kan jag inte direkt påstå..

Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna? Jag? ALDRIG!

Vilken är din favoritfrukt? Äpplen. Men just nu under graviditeten, Apelsiner

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Haha, nej ..

Hur gammal blir du din nästa födelsedag? 22 år GAMMAL !!!

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Si och så ..

Tror du på liv på andra planeter? Ja, varför inte?

Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Mamma.

Tror du att gud är en man eller kvinna? Oj.. Ingen aning.. No comment..

Vad var det senaste du åt? Varma mackor med champinjon stuvning.. Yummie!

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta? Motsatta utan tvekan!

Hur valde dina föräldrar ditt namn? Ingen aning..

Gillar du senap? Innan graviditet, så ja, stark senap!

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ut ur ett flygplan? HELL YES!

Sover du på sida, mage eller rygg? Det varierar .. Måste ändra sovställning under natten.

Har du någonsin köpt något från eBay? Inte vad jag minns..

Tycker du om att krama folk? Japp :)

Skulle du säga att du är trendig? haha, öhm, nee.. inte direkt..

Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera? Säga nej?

Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det? Beror på humör..

Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta? Verklighetsbaserade..

Tycker du att du är attraktiv? Beror på när du frågar mig.. Men allt som allt, NEJ...

Vad är du allergisk mot? Inget? förutom skitsnack..

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött? Nopp ..

Vad skulle dina barn heta? Linnea & William.

Vad har du på dig? Svarta siden kalsonger med homer tryck..

Vad var den senaste musik du lyssnade på? Ingen aning.. ?


Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0