nervös för hans skull..


Idag har det inte hänt så mkt .. som vanligt haha..
Bara några få grejer..

Igår fick jag iaf Bailey att både sitta UTE!!!! (han vägrar så det är första gången)
och gå fot i ca 2 meter :)  Med lite motivation och leversnittar kommer man långt ;)

Idag var han en dum vovve.. Han har gått på mina nerver hela dagen..
För det första så har han haft sönder hemtelefonen.. Knappen som trycks ner när man svarar i den
eller lägger på fastnar .. Han har varit och bitit på den så .. Men lirkar man ut den så funkar det ..
Sen så har han bitit sönder mina byxor idag och ett par strumpor..

Han har kissat inne i protest då han inte fick tigga..
OCH när jag inte tittade så tryckte han ner hela sitt underbara mule i sin godispåse
dvs den med leversnittarna, dom vi använder som belöningsgodis..
HAN TUGGADE I SIG HALVA PÅSEN!!!

När jag sa åt honom så gick han och lade sig ner och skämdes..

Jävla busfrö man har!!!

För övrigt så har han TAPPAT SIN ALLRA FÖRSTA TAND IDAG !!! YEEEEEI :)
Min sötnos :) tihi :)

Imorgon ska jonny på sin morfars begravning.. Och jag är lite nervös för hans skull..
Han är inte direkt bortskämd med begravningar .. och när det är en närståendes man ska gå
på så kommer det fram en jäkla massa känslor..
Vi får se.. Jag hoppas det går bra :/

Nej, nu ska jag kolla klart på unga mödrar och sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra haha :)

See ya


Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0