Mån/tis


Igår hände det inte så mycket. Jonny var ledig så vi slappade bara hemma och spelade
lite guitar hero :) Är på jakt efter nytt nu.. vill ha nya låtar .. har bara såååå tröttnat på dom vi har..

Pauli kom förbi en sväng, fikade och bjöd på choklad! MUMS!
Sen någon gång efter midnatt drog vi till donken och köpte massa gott hehe..


Idag åkte vi till direct och lämnade in min tel.. ÄNTLIGEN ..
10-14 dagar skulle det ta .. SUCK ...
Sen så drog vi till Biltema och köpte lite skit och sen till maxi ..

Vi var även inne på Zoo butiken i huddinge..
Köpte nam nam till Bailey och en ny leksak :)
Ville ha en ny som piper då hans boll är trasig..
Men hittade något roligare ..

EN ROSA GRIS SOM NÖFFAR HAHAHAHAHAHA!!!!!

det är så himla cool!!  Bailey tyckte den var halv rolig..
Ska försöka filma honom imorgon när han leker med den .. Han gör som en katt och slår på den med tassen,
så himla söööööt :)

Nej, nu så ska ja snabb städa .. Min lilla syster yster MINMIN kommer på besök :)
Fika på G vettni :)

Ska hinna gå ut med Bailey och åka en sväng med pojken min på jobbet också..

Är lite nervös inför fredagen.. då ska jonny på begravning.. Vet inte riktigt hur han kmr reagera..
Han tar det lite lätt nu .. men jag tror att när han väl sitter i kyrkan och det börjar..
Usch .. Hatar att tänka på sånt..

Han är iaf ledig då .. så då ska vi bara vara hemma och ta det LUGNT!!!

Nej, städa var det :) ska nog sätta på en kopp kaffe till mig själv också hehe

kram på er !!!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0