Love my Family


idag är en sån där dag så jag älskar min familj.
Är så tacksam för att jag har min mamma och alla mina syskon trots att jag inte pratar med alla ..

Är tacksam över min nya familj..
Bailey och Jonny :)

Ni är mina ögonstenar och ni är dom enda som verkligen finns här i vårt och torrt!!
Är så glad att jag har allihopa :)

Mamma och syster yster a´la Greece var här en sväng på fika och så har jag plockat lite hemma..

Jonny kommer hem snart och då ska vi åka och handla chips och kolla på film sen..
Vi håller på kollar igenom dödligt vapen filmerna och nu har vi bara 4 kvar ..

Sen blir det sex o sova..
är så jäklars överkåt numera.. Not good .. hehe

nej, ska chatta lite med exet och sen är den dags att göra sig klar :)

CIAO

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0