is this how it´s suppose 2 be?


Är det meningen att man ska gå runt och leva i ett liv i sorg?
är det meningen att man ska behöva gå igenom samma smärta om och om igen?
är det meningen att man inte ska kunna njuta nuet ..
Ska man aldrig få kunna vara helt lycklig och bara vara utan att det skiter sig?

Varför ska det gamla alltid komma tillbaka och bita en i arslet?

VARFÖR KAN MAN INTE BARA FÅ ROOOOOOOO!!?!?!?!?!?!

Kan någon förklara det för mig?

är det någon som vet vad jag pratar om eller känner igen sig så skulle jag uppskatta
en förklaring, en åsikt.. VAD SOM HELST..

Varför?!!

Kommentarer
Postat av: Kattfan

Yup, jag läser mamma beckas blogg, tycker den är rolig ^^

Hur visste du dey btw? :)

2009-01-24 @ 13:55:26
URL: http://kattfanskap.blogg.se/
Postat av: lilla tjejen som tkr synd om dej

hej såg att du inte hade så många kommentarar så här får du en

2009-01-24 @ 21:09:45

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0