dags för uppdatering? haha


Jaha, klagomålen ramlar in så jag antar att det är dags att uppdatera..

Vad har hänt?


Inte så värst mkt.. Var ju på hundträff förra tors. Gick suveränt bra om jag får säga det själv..
Tror Bailey gick och blev kär i troja hehe.. Ni skulle sett honom, önskar att jag hade haft med mig
kameran .. Han stod och skällde på henne i timmar.. Rullade runt på golvet och gjorde sig till hehe
så jäklars söt var han ;)

Har tränat ltie granna och hållt på med hushållsarbete..
Planerat inför flytten ect ..

Pojken min fick nått jäkla ryck och blev sjuk i fredags så vi avbokade besöket från Niklas.
men senare på kvällen mådde han bra, så vi åkte en sväng till mamma och grattade
Min älskade lilla syster på hennes 17 års dag :) Köpte med oss tårta och ljus :)

Sotiris fick lyfta och dra henne in i köket .. men hon var iaf närvarande hehe..

och igår var vi en sväng till frugan för att fortsätta "invänjningen" mellan Whiskas och våran lillskit
och det går .. Framsteg varje gång vi kommer förbi så det är positivt :)

Idag så ska jag åter igen städa och ev tvätta..
Det är mest disk som skall göras så det är rätt skönt :)

Ska passa på att säga GRATTIS I EFTERSKOTT TILL JENNA OCH LILLE SYRRAN :)

Syrran för att hon fyllde år och Jenna som fick hennes kattungar för några dagar sen :)

Nej, nu ska jag väl dricka upp mitt kaffe och blogga lite i Baileys blogg.. Det var ett tag ses sist där med hehe

Kram Kram

Lovar att bli bättre på blogga ;)

Kommentarer
Postat av: Jennie

haha:) mkt klagomål? :P

vart ska ni flytta? :) kram

2009-01-19 @ 16:37:45
URL: http://absolutjennie.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0