första arbetsdagen

gick toppen..

Visserligen så tog jag först fel tunnelbana och sen så gick jag vilse i 45 min innan jag hittade
men jag kom dit bara 15 min sen :P Dummaste är att hade jag kollat nogrannt på det första stället jag kom
till.. Så hade jag varit 30 min för tidig.. *stupid*

men det gick underbart.
Ungarna är super trevliga (3-5 åringar) och väldigt skötsamma, väl uppfostrade och
självgående.. Så det vara bara hoppa in i en utav deras lekar och roa sig :p

Jobbade bara från 8-15 idag så ..
Imorrn är det 8-16.30 som gäller..
Men det ska nog gå bra.
Ska ha 4 åringarna själv imorgon också .. Så vi får väl se vad vi hittar på :)
På tors ska vi till spårvagns museet :) Kul va :) Med 18 ungar .. Super ^^

Har iaf skrivit på alla papper ect idag så nu står jag officiellt på deras vikarie lista :)
Så nu kan jag komma in ändå :) JIPPI :)

Nej, har fortfarande rätt mkt energi..
Ska in i duschen, laga mat & sen städa lite granna..

Ska laga, fläsk kotletter med vitlöks kroketter & bearneis sås :) MUMS

Puss & kram sålänge!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0