snabbt inlägg


då lillan håller på vakna nu..
Gick ner till mamma i snökaoset med Leah så hon kunde kolla henne en snabbis medans
jag gick ut med Bailey. Försökte få henne och sova där men det var VÄRLDENS LIV
där nere och hon är inte van vid sånt stoj.. Så hon vägrade..
Gav henne lite käk när vi kom hem sen somnade hon..

Mår illa, har ont och ingen matlust alls.. Mår illa så fort jag tänker på mat..
Vill att gubben ska komma hem så jag kan gå och lägga mig..

Gravid?
Nee, gjorde ett test och det var negativt..
Men det är nog omställningen som kommer nu kanske..
Efter förlossningen och sånt?
Någon annan som mådde såhär efter?

Mår precis som ja gjorde när jag väntade lilla Leah.. :S

Fyllde i en enkät jag fick från huddinge sjukhus ..
Om hur jag tyckte förlossnings avdelningen var, BB.. ect ..

Får posta den i helgen. Går inte ut i det här vädret..

Ha det bra, måste plocka upp lillan :P

TJINGELING!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0