snabbt inlägg


har precis slagit in ALLA julklappar :P
Pauli är här och håller oss sällskap :)

Ska alldeles strax ställa mig och diska, ta fram köttfärs ur frysen & sen
skala potatis innan jag kan gå och lägga mig .. KUL ^^

Imorgon ska jag upp kl 7 och gå ut med jycken, ner till sussie med resterande av julklappar
& hämta upp dom som jonny ska ge när han är tomten ...

Kl 9 börjar jag med maten ...
Ska hinna duscha, locka håret & noppa ögonbrynen innan dess..
Orkar verkligen inte idag .. Suck ...

JULSTRESS IS THA SHIAT!

Ha en RIKTIGT GOD JUL!!!!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din blogg - den har verkligen potential :D!

2011-07-13 @ 00:10:01
URL: http://djurförsäkring.net

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0