Sladdar, kablar ect


är bara skit.. Det bara försvinner hela jävla tiden. DÄRFÖR ska man inte städa ..
Eller så kanske man ska lära sig organisera bättre haha :P

Skulle laddat in mina satans bilder samt på våran fiiiina gran ;)
Men ja.. Som ni kanske förstått så är kabeln borta. Ännu en gång haha

Ringde nyss till MVC åt fröken som sen sa att vi skulle ringa till en gyn mottagning
för att får göra ultraljud ect.. Suck.. Så ska vänta till 13.00 så ska jag ringa och boka en tid
där istället .. Jävla Myndigheter.. Strul.. Först ringer hon Gyn på huddinge sjukhus som
skickar henne till akuten som sen skickar henne till MVC som sedan slussar vidare till GYN..
Helskotta säger jag bara..

Anyway..
Läkaren var vi ju till idag.. Allt såg toppen ut.. Reflexer ect.. Allt i tipp topp som vanligt.
Nu väger lillan 4580 och är 54,5 cm lång :P 
350g har hon iaf gått upp och 1,5 cm på längden. Inte illa ;)

What else kan man skriva om idag..
Lella var här uppe & tittade på film.. Gick si och så.. Pratkvarnen själv kunde ju inte vara tyst haha
Lilla dåttra till sussie.. Det märks på hur pratglad hon är haha

Ska snart möta sussie för att boka tid i tvättstugan också..
Till helgen blir det nog.. Beror på när älsk är ledig.. Tror det är i helgen iaf ..

Ska kolla upp det innan jag drar ner kanske *S*

nej, nu är det tomt i bollen.. Kommer nog mer sen & förhoppningsvis bilder :P

TJINGELING!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0