Mitt 2009


Den nya året är snart här och tänkte sammanfatta den (snart) gångna året :)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag gick igenom en förlossning!  
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nja, det tror jag faktiskt inte, minns dom inte ens *S*
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Japp och det var kul :)
4. Dog någon som stod dig nära? Nee, tack gode gud för det!
5. Vilka länder besökte du? Höll mig inom svenska gränsen i år *S*
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? En nyfödd Leah & en Bailey som valp :(
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Självklart dagen Leah föddes 091011
8. Vad var din största framgång 2009? Framgång? Att jag genomgick en förlossning utan bedövning!
9. Största misstaget? Att jag valde att lita på C igen..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nee, har klarat mig lindrigt i år tror jag!
11. Bästa köpet? Hmm, den var svår.. Leahs bil barn stol :P 
12. Vad spenderade du mest penar på? Hihi, på alla andra runt om mig.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Säkert, men Leah är min Solstråle :)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Ingen aning ^^
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Som vanligt ..
16. Vad önskar du att du gjort mer? Njutit mer av Graviditeten.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Gnällt på gubben & käkat skräpmat!
18. Hur tillbringar du julen? Med nära och kära såklart!
19. Blev du kär i år? Vadå i år? Är alltid kär i min Jonny :)
20. Favoritprogram på TV? EN? oj.. Har flera.. Men alla är kriminalare :P Criminal Minds då tror jag
21. Bästa boken du läste i år? Marley and Me :)
22. Största musikaliska upptäckten? En ny version av en jullåt :P
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Firar den inte så Nej :P
25. Något du önskade dig men inte fick? Se ovan ^^
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Fikade hos mamma
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Nej, eller ett hus kanske? haha
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Stora, mjuka och bekväma kläder.
29. Vad fick dig att må bra? Mina nära och kära.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Öhm? what haha
31. Vem saknade du? Ingen tror jag ..
32. De bästa nya människorna du träffade? Jonnys pappas familj! LÄTT!


Snodde denna lista ifrån Elin, en ung mamma.. en utav mina favvo bloggar :)

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0