jävla visättra haha


skulle ner till affären idag ca 20 min innan dom stängde och var tvungen att ta med mig Bailey
eftersom han ändå skulle rastas.. ETT HELVETE!

Var lugnt på gården, där är det plogat och så .. MEN..
Längst vägen kunde man knappt gå på trottoaren, högar med snö och bara små stigar
som folk har gjort efter ha gått mycket där..
Så var tvungen att gå MITT ute på vägen, mitt i rondellen med vagn & hund..
Det var halt, hunden drog åt ena håller och vagnen gled åt andra..

NEVER AGAIN!

SKÖNT att älsk semester börjar om 20 min!

Skulle sitta barnvakt imorgon men så blir inte fallet. Tror iaf inte det.
Ska ev åka och handla med Sussie(själva)..
Handla hårfärg & julklapp till gerpa, samt lite mer ersättning till lillan tror jag..

På kvällen ska vi som sagt låsa in oss (jag & sussie) där nere inne i badrummet
och fixa naglar, hår och supa ;) haha, ska bli kul att umgås faktiskt så ser fram emot det jätte mycket.
Ska passa på att köpa pincett då min är borta så man kan göra sig fin och noppa
ögonbrynen också :) WOHO! Julfin man ska bli hehe

Lillan ligger och "skriker" i sänge, hon är trött och försöker somna in.. Så hon gnäller..
Kom hem från mamma för ca 20 min sen haha.
Har varit där sen 20.00.

Nej, ska väl ge henne lite mera mat & sen ska hon däcka.. HOPPAS JAG..
Klockan är mycket ..

Vi hörs imorgon ;)

Tjingeling!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0