Jag ser det snöar (IGEN)


haha, fan vad det vräker ner :(
Tänkte dra till tumba och shoppa lite julklappar men kommunalt?  Nee..
Jonny ringde trafikledningen och det börjar tjockna ute i trafiken sa dom..
Ev förseningar och kanske inställda turer om snön vräker ner mer..
Så, nej.. Stannar hemma.. Sen tänkta jag att jag kanske kan gå ner till affären bara
och köpa lite rostbiff att äta, blev så himla sugen men nee, börjar snöa ännu mera nu
och det blåser .. Så ska nog vänta ut den lite..

Stackars älsk som ska åka hela vägen in till stan i det här vädret..
Han ska ju hämta sin syster.. Han ska ta med sig Leah så mamma får en paus.

UPDATE :P
Pratade nyss med gubben, åker till tumba iaf fast med bilen.
Sen släpper han av mig och hämtar sin syster.
Då får mamma en paus och då ska hon städa och umgås med Bailey :) MYS!

Nee, måste klä på mig ordentliga kläder, hemma driver man ju omkring i mjukisar med
kräk och diverse på .. haha.. Kaffe, hund snor, dregel ect .. haha..

Ska nog sminka mig också ;)

Ha det bra, skriver när jag kommer hem :)

TJINGELING!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0